Erika és Tibi - Esküvő

augusztus 22, 2011

Még adós vagyok egy júliusi esküvővel. Erika és Tibi csodaszép manyasszony-vőlegény voltak. Esküvőjük napján borult, szemerkélős idő volt. És mivel előtte napokig esett, egyetlen ülős képet sem tudtunk csinálni. De szerintem igy is szép és vidám képeink lettek, és az eső is csak akkor kezdett el esni, amikor mi már befejeztük a fotózást. A templomban remek fények voltak, nagyon szép esküvő volt. Tibi unokatestvére adta össze őket. A lakodalom fergeteges volt. A vőfély egy csomó  - számomra új -  játékkal szórakoztatta a násznépet. A menyasszonylopást is megörökitettem és egyet táncoltam is a csajokkal a diszkóban, akiknek sikerült egy egész autóbuszt elkötni erre a célra :)
A nap folyamán sikerült néhány olyan szép és természetes pillanatot is elkapnom, amiket mindig is szerettem volna. Ezek a képek fekete-fehérben még jobban mutatnak, igy sok ilyet is láthattok most. Vigyázat, képdömping következik :)










































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on