Ellopták a fotóm!!!

november 08, 2011

Ilyen a bulvár...leszednek egy képet a blogomról, levágják a logót, pedig nem véletlenül tartalmaz egy bekarikázott C betűt, és láss csodát ott virít a mai Borsban!!! A forrás, ill. a fotós megnevezése nélkül. És biztosan tudom, hogy innen van, mivel a cikk írója még tegnap megkeresett azzal, hogy tudok-e telefonszámot adni Putyera Enikőre, mert látta a blogomon, hogy fotóztam a The PromYss-t. Megkérdeztem Enit, mit tegyek, mire ő azt mondta, már megtalálta őt az újságíró a facebook-on, nem kell visszaírnom neki. Persze Eni sem tudta, hogy azzal h csupán szóba áll egy újságíróval másnap már benne is lesz az újságban, ráadásul a cikk nem is fedi a valóságot...
Pfff....


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. úúúristen ez nagyon durvaaa :O :O tuti írnék az újságírónak hogy beperelem vagy valami...ez milyen már, nem hiszem el!!! :O :O mit képzelnek??!! én ezért szoktam rá a nagyobb vízjelre... :O atyaéééég most lesokkoltál

    VálaszTörlés
  2. Egész nyugodtan pereljétek be, jogtalanul használta fel a fotót, előtte viszont konzultálj egy jogásszal mindenképp a kártérítés mértékéről.

    VálaszTörlés
  3. Szia Bacu!

    Szomorúan olvasom soraidat. Megértem a felháborodásodat teljes mértékben. Mindenképp járj utána,hogy ilyenkor mi a teendő! Remélem megoldódik a dolog!

    Puszillak

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on