Dóri és Ádám esküvője

július 04, 2013

Június elsején kissé aggódva indultam Dóri és Ádám esküvőjére, ugyanis nem és nem szerették a jegyes fotózást :) Sőt, azt állították magukról, hogy ők nem is romantikusak. Aztán tessék, az esküvőfotózáshoz mégis ezt a mesebeli pipacsos rétet választották. Annyira imádtam! Még egy mellékszereplőnk is akadt, Kedves paci személyében. Az ifjú házasok sokkal oldottabbak voltak, tán azért is, mert már túl voltunk a hivatalos részen. Nem mellesleg ilyen vicces ceremónián még nem voltam, zengett a templom a nevetéstől :)
A lakodalom nagy buli volt, helyem is alig volt fotózni a táncoló tömegben. A násznépet Kocúr Laci vőfély szórakoztatta. Olyan szerencsés voltam, hogy még rophattam is az én Annámmal és Patrikommal :) Nagyon jó volt ismét találkozni Veletek. (Vigyázat, vigyorgós közös képünk a poszt végén!!! :D)
Dóri és Ádám, maradjatok mindig ilyen vagányak...és LELKESEK :)





































You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. wow gyönyörűek lettek!!! :) főleg a lovasok!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó sorozat! Gratulálok! Biztos az ifjú párnak is nagyon tetszenek a képek.

    VálaszTörlés
  3. ON tetszik. Ügyes vagy Bacu. Gratula a Párnak és Neked is! :)

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on