200.

július 29, 2012

...és egy újabb kerek számhoz érkeztünk :)
Kedves rendszeres és rendszertelen követőim, valamint kedves először idetévedők,
ez a bejegyzés a blog 200. bejegyzése!
Köszönöm, hogy érdeklődést mutattatok az előző 199 bejegyzés (többsége) iránt, és hogy ez a jövőben is így marad.
Sűrű volt a hétvégém, szóval most fáradtan, de boldogan posztolok :)
Szombaton Alica és Feri nagy napján fotóztam, először csináltam esküvői fotókat a szlovák országhatáron túl, konkrétan Győrben :) Képek és beszámoló hamarosan.
 Ma délelőtt egy keresztelőn fotóztam, délután pedig nagyon jó hangulatban egy szuper csapattal a BB ékszerkollekciót fotóztuk.
(Balról: Judit, Marika, Pityu, Eri, Laci, én)
***
 És a végére itt van egy kis összefoglaló arról, hogyan is alakultak az eddigi statisztikáim...
TOP10 - Legnézettebb bejegyzés (minden időpont):
 TOP10 - Keresési kulcsszó, melyek alapján idetaláltatok:
 TOP10 - Webhely, melyekről leggyakrabban kattintotok ide:

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Szia!
    Nagyon-nagyon jó a blogod! :)
    Fel is iratkoztam, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on