Bea és Tomi - Esküvő

július 04, 2012

Ez a nap annyira fantasztikusra sikerült, hogy nem is hinném el, ha nem lettem volna ott :) Beát már régebb óta ismertem, egyszer gyakornokoskodott is nálunk a gimiben (és ha jól emlékszem fenyőtobozokat rajzolt a táblára :D). Azt, hogy milyen remek párt alkotnat Tomival, Zsófi és Csabi esküvőjén figyeltem meg. Kifeküdtem a tánctudásuktól és a szerelmes pillantásaiktól, amikből persze az ő nagy napjukon se volt hiány, sőt! A fotózáshoz borús-szemerkélős időnk volt, de szemmel láthatóan ezt senkit se zavart. Az első kellékünk egy 30 éves Skoda volt, amire még fel is feküdtek, jaaaaj, annyira jó volt! Az időutazásnak itt még nem volt vége, mivel még múlt század elejét idéző képeket is csináltunk. Előkerült a képkeret is - akkor sem szórakoztunk rosszul :D
Az esküvő nagyon szép volt, a lakodalom meg egy akkora buli, rengeteg közvetlen, kedves emberrel, hogy kedvem se volt hazamenni. Még táncoltam is!
Legyetek mindig ilyen boldogok!
















































You Might Also Like

12 hozzászólás

  1. Fantasztikus képek, nagyon tetszenek! :) Sok boldogságot a párnak!

    VálaszTörlés
  2. Csupa mosoly,csupa boldogság :-)) nagyon jó felvételek.Kívánom az ifjú párnak, hogy mindig ilyen boldogok legyenek, mint ezen a szép napon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Bacukám, mi nagyon szépen köszönjük, hogy velünk voltál életünk eddigi legszebb napján és, hogy ilyen pillanatokat sikerült megörökítened :)ez mindenképpen a Te érdemed :)a hozzászólóknak is megköszönnénk a kedves szavakat és kívánom, hogy mindannyian legyetek boldogok ! pussz

      Törlés
    2. Nagyon jól éreztem magam Veletek, de asszem ezt már mondtam (párszor) :)

      Törlés
  3. wáááóóó Bacu eddig ez a kedvencem az esküvői fotózásaidból!!!!! állatira tetszik, gratulálok!!! :)) pusszi

    VálaszTörlés
  4. Ezeket a képeket élmény volt végignézni.:-)Nagyon jók lettek, olyan igazi tomibeasak, avagy beatomisak:-) /evi/

    VálaszTörlés
  5. köszönjük :) ezt úgy írtad,mintha ismernél minket "evi"...ismerjük egymást?

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on